Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Eigenschappen van een growth hacking bureau

Wat zijn de eigenschappen van een growth hacking bureau en wat maakt ze uniek? Op die vragen gaan we nu in.

1. Ze houden niet echt van aannames

Voor bedrijven is het heel eenvoudig om aan te nemen dat ze alle oplossingen voor de problemen van de klant kennen en voor marketeers is het heel gemakkelijk om te denken dat ze weten hoe ze hun klant kunnen overtuigen. Growth hackers nemen nooit iets aan. We willen het allemaal testen. Alleen als uit een A / B-test blijkt dat iemand A verkiest boven B, zijn we ervan overtuigd dat methode A de betere manier is.

2. We houden van marketingtools

Ik zou niet zeggen dat elke growth hacker goed is in coderen, maar ik denk dat het veilig is om te stellen dat we dat allemaal willen zijn. Het maakt het leven gewoon eenvoudiger om alles te kunnen bouwen dat we maar kunnen bedenken. Helaas zijn de meesten van ons niet zo iemand en dat is waar de marketingtools binnenkomen. Met al deze tools kunnen we bijna alles wat we willen bouwen, meten, verzenden, maken en analyseren.

3. Maar ze houden nog meer van data

Ja. Misschien zelfs meer dan onze betere helft. Ik denk zelfs dat data onze betere helft is! Zoals ik al eerder zei, we houden niet van aannames en gegevens zijn de magie die aannames kan omzetten in feiten. En daarnaast kunnen gegevens geheimen over onze klanten onthullen waar we nooit aan hadden gedacht!

5. Ze leren snel!

Dus we bouwen graag (met tools!), We meten graag (met data!) En we leren graag van alle inzichten die dit ons oplevert, maar wat nu? We bouwen weer! We meten opnieuw! We leren opnieuw! En we blijven deze cyclus steeds maar herhalen. We bouwen alleen de benodigde dingen die ons de nodige gegevens geven, zodat we kunnen leren en zo snel mogelijk kunnen uitvoeren.

6. Ze denken alleen aan groei

Het is het laatste waar we aan denken voordat we in slaap vallen en het eerste waar we aan denken als we ’s ochtends wakker worden: groei. Sean Ellis, de eerste die de term “growth hacker” bedacht, beschrijft de mentaliteit van een growth hacker in één zin: “het ware noorden van een growth hacker is groei.”